Divers

Tankte bara skriva en liten kortis idag!

Maste meddela att numera ar Renee en Open Water Diver. Stort grattis!
Och inte nog med det, idag paborjade Emilie, Josefin och Renee sin Advanced kurs ocksa.
Det var sa manga av ostersundskillarna som gillade det dar med dykning, att alla utom tva fortsatte med kursen.
De tva sjalarna, Mattias och Bowie samt kryckan for ut pa aventyr idag. Moppar hyrdes (kryckan lar sig inte av sina misstag) Hon fick  dock inte kora sjalv utan hon  fick aka med en van vespadriver, Mattias.

Och vet ni vad? INGA OLYCKOR SKEDDE!!

Istallet var det en helt underbar tur runt on. Denna o ar sa vacker!!! Moppar ar egentligen en mycket bra uppfinning. Betalar ingenting i hyra och man ser sa mycket mer!

Hoppas ni har det bra dar hemma folks!

hej!


Kommentarer
Postat av: Carina (Sophies mamma)

Hej på Er! Skönt att inte behöva höra/läsa något om olyckan i detta inlägg. Först kanske jag ska säga grattis till Renée, vad kul att kunna simma runt bland alla fiskar och även lite större djur. Ni är väl också snart på väg till Koh Pangan? Full moom party är väl på måndagkväll? Det sägs vara en speciell upplevelse, se till att ha skor på fötterna, då det är extra mycket krossat glas precis den kvällen, och håll koll på vad ni dricker, det flödar av droger av olika slag. Här hemma är det -17 ikväll. Há det forsatt bra och vá rädd om Er. Kramar från Carina

2009-02-06 @ 19:12:29
Postat av: Nesan

Jag är oerhört imponerad över din förvånansvärt vänskapliga inställning till mopedfordon, Emmelie. Speciellt efter all smärta och bedrövelse det transportsläktet orsakat dig på sistone. Eftersom din gamla trotjänare Speedmaster-moppen "Yellowman" (ja, det är den nya beteckningen) som var trimmad i 740 km/h nästan tog livet av MIG en gång kan jag tyvärr inte instämma i hyllningen till mopederna. Däremot hoppas jag att Fröken Ågren fortsätter sin nya, olycksfattiga karriär även framöver. Lev väl älsklingar.

2009-02-06 @ 19:17:23
Postat av: Mamma Gunsan

Grattis René till dykcertet. Å lycka till med Advance kursen.

Åka moppe en gång till`???? Unga fröken Ågren, vill du att mamma kommer ner och drar dig i örat när du än en gång utsätter dig för livsfara!! Jag hoppas verkligen att din chaufför tog det väääääääääldigt försiktigt med dig där bak.

Ta det nu lungt allihopa på partyt på måndag. Inga skärsår eller udda droger om jag får uttala mig!!

Må så gott och hälsa storebror.

Puss o kram mamma

2009-02-07 @ 11:05:29
Postat av: elisabeth (Renée s ma)

Jag vill också instämma i ett grattis till dina dykbravader Renée. Nu har allt lugnat ner sig här hemma, det hänger en fin bild på mimmi på väggen. Hoppas att även du fått ro. Puss på dig. Snön har vräkt ner här hemma 70 cm i stan!! Det snöade i två dygn. Kram till er alla och tack för att ni tröstar Renée när inte vi är nära. Ta vara på er.

2009-02-09 @ 18:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0